Your Cart

Kategori Açıklama

Pet Ürünleri

Brand: VETIMA Model: VTR0047
Elastik Bandaj – PetGözenekli, elastik, polyester yapılmış, kendinden yapışkanlı, elastik bir bandajdır.Yapıştırıcı bir malzeme ile kaplanmıştır.Bandaj sadece kendi üzerine yapışır, deriye yapışmaz.Dolayısıyla vücutta kullanıldığı yerden kolaylıkla ve acı vermeden çıkarılabilir.Kullanım Yerleri..
Brand: VETIMA Model: VTR0076
Ig Lock Canine 50 mlBileşimi: 50 ml’deKurutulmuş yumurta tozuClostridiumbutyricumMiyairi II 588IgY’nin Etki Mekanizması:Yavru köpeklerde ishale neden olan Canine parvovirus, Canine coronavirus, Canine adenovirus, Canine rotavirus’ lere karşıdır. Üründe bulunan yüksek titer IgYPatojenik mikro or..
Brand: VETIMA Model: VTR0122
Otomatik Mama Kabı– 100 gün mama verebilir.– Kedi veya Köpeğinizi istediğiniz zamanda ve istediğiniz ölçüde besler.– Siz evde olmasanız da, sesli mesaj kaydetme özelliği sayesinde kedi veya köpeğinizi mamasını yemeye çağırabilirsiniz.Özellikleri:– Her boyuttaki kedi ve köpek için tasarlanmıştır.– 45..
Brand: SAYBERK Model: VTR0149
Sayberk 25 CC 2 Parça (Contasız) Pembe Uçlu Enjektör 100'lü PaketPAKETTE 100 ADET VARDIR...
Brand: NUTRA Model: VTR0178
Vitafort Multi Kanatlı Vitamin Tozu 50 GRVitafort Multi Kanatlı Vitamin Tozu 50 GrVitafort Multi Kanatlı Vitamin Tozu 50 Gr, içerdiği vitamin ve katkı miktarlarını ve faydalarını bulabileceğiniz tablo 2. resimde yer almaktadır.Vitamin A, Büyüme, gelişme ve üreme etkinliklerinin sürdürülmesi, immun y..
Gösterilen: 1 ile 15 arası, toplam: 15 (1 Sayfa)
Kişisel verileriniz, hizmetlerimizin daha iyi bir şekilde sunulması için mevzuata uygun bir şekilde toplanıp işlenir. Konuyla ilgili detaylı bilgi almak için Gizlilik Politikamızı inceleyebilirsiniz.